piątek, 14 stycznia 2011

Jest z nami zawsze, towarzyszy wszystkim ... dzieciom i starszym bez wyjątku. Myślę że nie ma na świecie osoby której obce jest to uczucie.

Tęsknota ... tęsknota matki za nienarodzonym dzieckiem, tęsknota dziecka za matką, tęsknota za wolnością, tęsknota za miłością ... tęsknota ... tęsknota ... jest częścią każdego z nas ... myślę że bez niej życie straciłoby wiele ...


Dlaczego to piszę ? ...  bo tęsknię ... mam chandrę i ogólnie fatalne samopoczucie ...

mając niespełna 37 lat zostałam babcią :)



rodziłyśmy w bólach kilkanaście godzin ... tego oto chłopczyka ... :)


Wkrótce po tym przyjechaliśmy tutaj, a córka wyjechała do kraju " mlekiem i miodem płynącego", gdzie młodym ludziom żyje się lepiej ...  czasami w taki dzień jak dzisiaj tęsknota bierze górę ...



Oprócz starych gratów, gór, zwierzątek i remontów miałam jeszcze jedną pasję ...  nie ma dnia żebym o niej nie myślała  ... a najczęściej mi się śni że znowu tańczę ...



Tęsknię również za tym Panem który wczesną wiosną wlazł na jabłonkę i ścinał gałęzie ... akurat ta tęsknota wypełni się za jakieś siedem dni ;)



Tęsknię również za takimi widokami z okna ...



... a miało nie być osobistych wpisów ...

6 komentarzy:

  1. Dobrze,ze masz za kim i za czym tęsknić...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację tęsknota towarzyszy nam przez całe życie. Ale co to było by za życie bez tego uczucia. Po dłuższej rozłące i tęsknocie nadchodzi czas powrotu bliskiej nam osoby i wtedy nasze serce ogarnia szczęście i radość. I to właśnie jest piękne. Bardzo młodą babcią jesteś i masz pięknego wnuczka;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. "....a po nocy przychodzi dzień, a po burzy spokój..."
    Masz super rodzinkę, każdy by tęsknił!
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  4. Za młoda na Babkę za stara na Tańcerkę.........ech Kozo wskoczyłas na półke -górke i się rozgladasz[ skąd ja to znam hmmmm?]
    Kolejny cel to moze chata na górce?Jakby co to masz inne Kozy w sąsiedztwie....cmok

    OdpowiedzUsuń
  5. mało masz miejsca na taniec ? zostałas babcia i masz z grzywki ..ja mam 40 i jeszcze nie zostałam ( ale moze to lepiej , bo źle znoszę zmiany hehe )wytęskniony z jabłonki przyjedzie za kilka dni ( ileż ja bym dała żeby zatęsknić za riplejem !!)no i dobrze że z jabłonki nie spadł - mój by spadł na pewno albo oderżnął gałąź na której przysiadł ; a widok z okna lada chwila -pierwsza wiosenna burza za 2 miesiące i masz ... na tęsknotę za dziećmi nie mam tylko odpowiedzi ...chociaż nie ! mam ! ja za moimi tęsknię okrutnie ,a szczególnie za pierworodną, ale kiedy powiedziała dzisiaj ze przyjedzie w czwartek na kilka dni to pierwsza moja myśl po tej - ale fajnie- była ciekawe jak szybko się pokłócimy ...a kocham ją o k r o p n i e ..i ona mnie tez ... no.. to w sumie ja nie widzę tu żądnych smutów ...po prostu ząb zaczynał cię bolec...to by się wszystko zgadzało.. no trzymamy sie kupy , nie mażemy , wiosna idzie panie sierżancie ...tzn juz wkrótce ... pozdrawiam.kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. a ! i jeszcze mi sie przypomniało ! bez osobistych wpisów nie byłoby pamiętnika ... przecież ...

    OdpowiedzUsuń