sobota, 23 kwietnia 2011

Wesołych Świąt

Nie chciałam  na święta tego niezbyt pięknego wężowego zdjęcia zostawiać.
Pogoda wymarzona, wiosna w pełni, od dwóch dni nawet węże się pochowały. Nowa rodzinka pasie się na zielonej trawce, zasiewy prawie wszystkie już poczynione. Zaczynają pachnieć tarniny i nowy płotek wiklinowy na ukończeniu.
Goście na górkę zawitali, kolejni wkrótce dołączą.
Życzę Wszystkim blogowym gościom Wesołego Alleluja !
Ja zamierzam ten czas spędzić na ile mi możliwości pozwolą na łonie natury, wybiorę się na daleki spacer po górach, wstyd się przyznać jeszcze tej wiosny nie byłam. Latanie po okolicznych górkach się nie liczy ;)
Pozdrawiam cieplutko i bardzo bardzo wiosennie.
Magda


Moje ulubione kaczeńce 


Szczęśliwe kozy 


Lusia w trakcie rozdajania, być może wkrótce pojawi się mleczko. Nie myślcie że umiem doić kozy, uczę się ;)



 Na koniec wiklinowy płotek. Dzieło świętego.


10 komentarzy:

  1. Sama jestem ciekawa jak doi się kozy. Z krową mi kiedyś nie szło. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kóz nie doiłam... Najlepszego na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymarzonych Świąt, pogodnych, spokojnych, opromienionych słońcem i miłością!
    Ściskam czule ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płotek przecudowny!
    WSzystkiego dobrego i radosnych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych, Spokojnych, Radosnych Świąt
    Życzy
    Danka

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kozia rodzinka i super płotek!
    Wszystkiego dobrego, niech Wam się szczęści!

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę udanych wypraw, kózkom soczystej trawy, Boluś chyba aż podskoczył z radości na widok towarzyszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny ten płotek a dojenie czegokolwiek z rogami przekracza moje zdolności pojmowania-szacun!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownych Świąt życzymy!
    Płotek śliczny. My taki (tylko gorszy tj. niższy i od nowości pochylony :DDDD zrobiliśmy ubiegłego roku do naszego ogródka ziołowego. Zaskoczeni byliśmy ogromnie jakie ilości patyków są potrzebne! Tym bardziej podziwiamy Wasz - jest perfekcyjny.
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze zyczenia świąteczne , również dla Bolusia i jego wybranki(? ).

    OdpowiedzUsuń