poniedziałek, 18 lutego 2013

Wyłączona

Jestem wyłączona z obiegu. Potworne migrenowe bóle głowy nie dają wytchnienia. Najgorsze są wieczory, noce i poranki. Dobrze że się przeciwbólowe skończyły, efekt żaden a tylko zatruwają organizm. Macie tak że blask monitora powoduje niemożność myślenia ?
Nie mam pojęcia czy to efekt ciśnienia, przedwiośnia którego nie widać, a może borelioza która zapadła w zimowy sen budzi się do życia ?
Biało, ślisko,mrozno, monotematycznie i niekoniecznie fajnie.
Przepowiadcze pogody bredzą, miało być u nas dwa na minusie a jest prawie 10. Poprzedni tydzień oscylował w granicach minus 4. Powinnam zacząć nocne spacery, dzisiaj w nocy zamrzła woda w wiaderku w obórce. Może się Jadzia jeszcze wstrzyma ?

Zazwyczaj nie komentuję wydarzeń z kręgu polityki i norm obyczajowych w naszym państwie. Staram się być jak najdalej od tego.  Chociaż nie powiem, pewne sprawy mnie bulwersują i przerażają.
Z racji uziemienia w łóżku dzisiejszego przedpołudnia zdarzyło mi się włączyć telewizor. Tvn24 na żywo nadawało relację z właśnie rozpoczynającego się procesu. Ile matek na co dzień zabija własne dzieci, ogrom tragedii ludzkich i innych równie podobnych historii. Z tego co zdołałam usłyszeć będziemy mogli co dwa tygodnie oglądać odcinki tego serialu. Nie wiem czy  dziewczyna z premedytacją, czy też nie zabiła swoje dziecko. Jestem przekonana, że prędzej czy pózniej odpowiednie organy dojdą do tego a sąd wyda sprawiedliwy wyrok. Ale na litość ... dlaczego to się będzie działo na oczach całego kraju ?

16 komentarzy:

  1. O matko współczuję migreny ...
    Kiedyś ta wiosna wreszcie przyjdzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy dzień bez bólu ... no ale zasypało potężnie

      Usuń
  2. Czasem tak miewam ale u mnie to problem nadciśnienia a ty nie oglądaj tego wyłącz się obejrzyj dobry romans lub głupia telenowelę. Takie rzeczy dzieją się wszędzie ale my nie musimy w tym barć udziału. Bo jaki ma to sens ? By się denerwować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyłączyłam w porę ale telenoweli i romansów nie znoszę, taki ze mnie dziwoląg ;)

      Usuń
  3. Jestem z Tobą może ta głupia migrena szybko przejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda mi Cię bardzo z tą migreną.
    Butygan się z boreliozy wyleczyła, może i Tobie by pomogło?
    A jeżeli chodzi o TVN to zdrowa nie będziesz oglądając - tam najgorszy jad się sączy i bazują na najniższych instynktach. Kolejne "mamymadzi" będą podsycać negatywne emocje w narodzie i sprawiać, że o tym się będzie mówiło, zamiast skupić się na rzeczach ważnych, a jeżeli się gdzieś dowiesz, że to wstyd być patriotą lub Polakiem, to tylko tam.
    Poza tym telewizor ma taki czarodziejski guziczek - można go wyłączyć - tak będzie lepiej dla Twojego samopoczucia.
    Życzę zdrowia i szybkiej wiosny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem że się wyleczyła ale nie jestem w stanie zdobyć wszystkiego co jest potrzebne do kuracji. Kontaktowałyśmy się mailowo.
      TV nie oglądam i chyba raczej nie jestem patriotką, po prostu się nie da ....

      Usuń
  5. Bardzo bardzo współczuję!
    Jeżeli to odwiedziny borelki, no to trzeba będzie jakoś przeczekać cholerstwo.
    U mnie często choróbska i różne bóle oznaczają, że nie radzę sobie ze smutkiem, brakiem nadziei, problemami. Czasami tak reaguję na konieczność pożegnania się z czymś. Może to mały "pogrzeb" etatu?
    Trzymaj się! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że pogrzeb etatu to też był, ale chyba bardziej stawiam na zawirowania pogody i jakby nie było przedwiośnie. Po wczorajszej śnieżycy ból przeszedł.
      Ściskam

      Usuń
  6. Współczuję Ci bardzo. Wiem jak zwykły ból głowy potrafi uprzykrzyć zycie a co dopiero migrena!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olgo dziękuję za troskę. Wracam do świata żywych i idę popracować na powietrzu

      Usuń
  7. Wspólczuję, mam nadzieję że minie. Wiem, jak to cholerstwo potrafi dokuczyć... taki silny facet jak Padre, jak go dopadnie atak migreny, jest zupełnie bezradny ;(
    Nie oglądam wcale TV, trzymam się z daleka od złych wiadomości, a i tak mnie dopadają. Show must go on.... takie czasy...
    Ściskam czule;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inkwizycjo w zasadzie też nie oglądam ale tak się złożyło że mamy jeszcze w domu telewizor więc czasami zostaje włączony ;)

      Usuń
  8. Ja również miewam migrenę, a najgorsza jest ta z aurą, która zdarza mi się od czasu do czasu, mam wtedy wrażenie, że tracę zmysły... pomaga mi solpadeina, tabletki rozpuszcza się wodzie przez co szybciej się wchłaniają i zaczynają działać

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam po wyróżnienie na mojego bloga...

    OdpowiedzUsuń